dissabte, 20 de setembre del 2014

Another day, the same shit

20/09/2014

11:28 AM

Bé, avui és el dia en que començaré el meu viatge escrivint un petit relat de la meva vida gairebé diàriament.

Per començar, explicaré el que m'ha passat avui:

Com cada cap de setmana, el meu pare m'ha aixecat a les 9 del matí amb crits de "dóna't pressa que tens feina" quan en realitat no havia de fer res. Bàsicament ho fa per molestar (i dic molestar per no dir un mot més greu i ordinari referent a tocar les parts íntimes d'un home) .

Després d'incorporar-me ja em fotia crits per anar a esmorzar; i en acabar he rentat les rajoles de la cuina per primera vegada a la vida i n'he tret la conclusió: espero no haver-ho de tornar a fer. Quina feina més avorrida! Després de fer allò i passar l'aspirador (també m'he desvirgat en aquest tema de passar l'aspirador), finalment m'ha deixat descansar. M'ha deixat descansar exactament 5 minuts abans d'ordenar-me que fes els deures i, per tant, aquí em teniu, fent els deures.

Espero que el meu primer relat hagi tret algun somriure, i si no ho ha fet, ja us en podeu anar a casa a tocar-vos el melic. Ja, ja, ja.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada