dimarts, 4 de novembre del 2014

Crítica: Shameless

21/11/14

08:49 AM

Iiiiih bloggers!

Bé, avui l'entrada serà una crítica a la sèrie americana de Shameless:

Un bon dia aquest estiu, vaig veure anunciada aquesta sèrie a la televisió, i vaig veure que la feien de les 00:30-03:30. Tres capítols nocturns.
Els capítols eren saltejats, però em van agradar molt, ja que vaig riure, consolidar-me amb els protagonistes, etc.
Després d'unes quantes nits veient-ne capítols, m'hi vaig acabar d'enganxar i vaig buscar-ne informació.

La sèrie americana prové de la versió anglesa de Shameless, de la qual vaig veure un capítol i no em va agradar tant com la americana, i porten 4 temporades de 12 capítols cadascuna, i estan rodant la cinquena.

Pels que us interessi, la sèrie tracta d'una família estrambòtica de la qual:
-  El pare, un borratxo que arriba a altes hores de la nit a casa i només li interessen els diners (aquest normalment dorm al terra de la casa).

- La mare, que va marxar i va abandonar a 6 nens.

- Fiona, una nois de 23 anys que s'ha dencarregar dels altres 4.

- Phillip (Lip), un noi molt intel·ligent i problemàtic de 16 anys.

- Ian, un noi que vol anar a servir pel país.

- Deby, una noia de 11 anys dolça i que es desviu per la família.

- Carl, un nano de 10 anys, el hobby preferit del qual és destrossar objectes (des d'escalfar una nina a un microones fins a fer un forat a la piscina amb un martell per mandra de treure-hi l'aigua)

- Liam, un nadó, el qual el pare utilitza com a fiança per un deute de 10000 dòlars.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada