dimarts, 4 de novembre del 2014

Victòria

4/11/14

09:17 AM

Iiiiih bloggers!

Imagineu la situació:

2-1 al marcador. Minut 60. Pubilla Cases - UB Catalonia. Perdíem per un gol.

Vaig rebre la pilota a un dels cosats de la frontal de l'àrea, vaig mirar a la porteria i vaig xutar amb totes les meves forçes apuntant al pal dret de la porteria. La pilota va pujar i va anar baixant lentament cap a l'esquadra de la porteria i va entrar ja que el porter (teníem 12 anys en aquell partit) no hi va arribar.

2-2 al marcador. Quedaven 3 minuts de partit. Empat.

Després d'una jugada a la contra d'un company, aquest va xutar i va impactar en un defensa, la pilota em va caure als peus, i des de la meva posició dins de l'àrea envoltat de defenses, vaig xutar com vaig poder i la pilota va entrar plorant a la porteria després de tocar el pal i que el porter la roçés.

2-3 al marcador. Final del partit. Victòria.

En aquell moment ens trobàvem segons empatats a punts amb el líder, i si perdíem el partit suposava que ens allunyàvem a la classificació, però per sort aquell dia, vam aconseguir una important victòria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada